سید علی

سید علی

سلام دوستای عزیز
میخوام وقتایی که بیکار بودم مطالب و عکسهایی با موضوعات مختلف بذارم تو وبلاگم.
امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد.
*** نظر یادتون نره ***

بایگانی

دانلود بازی بیبیز Babyz

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ

بازی Babyz یک بازی قدیمی و معروف است که باید از یک بچه مراقبت کنید که آن را می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.




تصاویر محیط بازی:



http://www.downloadha.com/images/download.gifلینک دانلود - 50 مگابایت

سریال نامبر:
7811-fc3a-aaaj-gbd

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۱
سید علی

نظرات  (۳۵۱)

من بازی رو

دانلود کردم ولی نمی دونم چطوری اجراش کنم

چرا دانلود نمیشه؟
داداش دست گلت درد نکنه خیلی هم عالی

دانلود نمیشه چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشه جواب بدیید

 

پاسخ:

لینک دانلود سالمه

ممنون که به وبلاگم سر زدی.

مرسی....
balad nistam danlod konam baziro  chikar bayad anjam bedam
این سالمه؟ آخه ما یه نسخشو داریم که تو آَشپزخونه و پارک هنگ میکنه
پاسخ:
من که نصب کردم مشکلی نداشت

دان نمیشه خیلی ناراحتم نمیدونم چرا نمیشه

پاسخ:
 لینک دانلود بررسی شد، مشکلی نداشت.

بابا چرا فایلا رو زیپ کردی؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
معمولا برای دانلود زیپ میکنند...
ممنون که واسه دانلود گذاشتی فقط یه سوال داشتم میشه بگی چطور یه نینی دیگه به بازی اضافه کنم بازم ممنون.
پاسخ:
خودم هم دوست دارم بدونم چجوریه...
slm chera male man to ashpaz khone gir mikone?????????????

چجوری بچه رو عوضش کنیم من از این بچه حالم به هم خورد

پاسخ:
خودم هم دوست دارم بدونم چجوریه...
سلام بازی رو دانلود کردیم سریال مخواد سریال رودادیم  ولی نوشت اشتباه است لطفا کمک کنید.
پاسخ:
SerialNumber:   7811-fc3a-aaaj-gbd
خواهش میکنم بگین کممممممممممممممممممممممممممممممممممممک
chera to ashpaz khone giiiiiiiiir mikoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
من می دونم چجوری بچه رو عوض کرد
سلام
دانلود نمییییشه!!
error میده...!!)-: )-: )-: )-:
من شنیدم این بازی فقط روی ویندوز های قدیمی مثل 98 وme راحت اجرا میشه و روی ویندوز های xpو....
هنگگگگگگگگگگگگگ میکنه...!!!!!!!
درسته؟!
اگه میشه نسخه ی جدیدشو واسه ویندوزای بالا تر بزارین ک نهنگه دیگه!
مر30
ببخشید من این سایت رو خیلی دوست دارم  اگه میشه چیز های زیادی توش بذارین

سلام پریسا جون میشه لطفا بگید چطور بچه رو عوض میکنید ممنون

اگه میخواد بچه اضافه بشه تو گوگل بزن download baby for babyz بچه دانلود میکنیتو فولدر موردنظر میذاری بچه اضافه میشه
برای این که هنگ نکنه برید تو setting تیک صدا رو بر دارین بازی بدون صدا میاد ولی دیگه هنگ نمیکنه 
ببخشین، دقیقا از کجا دانلود میشه؟؟؟؟!!!!!!
مرسی . ....................عزیزم..........

مهساجون

واقعادانلودی به این بزرگی رو نمی بینی

فقط بازی بیبیز به درد بخوره  وگرنه بقیه چرت و پرتن 


چرا وسط دانلود ارور میده ؟
چیجوری باید بچه رو عوض کنیم؟
P S جان کاری که گفتی کردم ولی کجاش بچه رو عوض کنم
واقعا دستتون درد نکنه واقعا خیلی خوبه اصلا هنگ نمیکنه
من بازی بیبیز رو دانلود کردم بالا هم اومد ولی بعد یک ساعت  میخواستم بازی کنم اشپز خونه اش بالا نیومد       بازی بیبیز  رو حذف کردم  دوباره دانلودش کردم  ولی باز از همون جا امدخواهش میکنم بگید چکار باید بکنم 

 p.sخانم بچه رو دانلود کردم تو جایی که بازی بیبیز گذاشتم گذاشتم بعد چه کار کنم.
slm man baladeam bache haro avaz konam ya chand ta bache baraton biaram har kas khast behem pm bede inam idim  www.menelgeder@yahoo.com
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۹ ئدئالتالتلات
ووذدئدئال
هع
کسی میدونه چجورمیشه  نی نی اضافه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چرا وسط دانلود کردن اینجوری میشه؟ ارور میده!
اقا من ویندوزم 7 است ، من این بازی او دانلود کردم  ، اتفاقا بازی ام کردم و در همه قسمت ها هم وارد شدم ،

اما بعد از این که یه بچه اضافه کردم ، هر وقت خواستم وارد آشپز خانه شم ارور میده و از بازی خارج میشود.

حتی 1 بار بازی او دوباره نصب کردم که شاید درست شه اما بازم هنگام رفتن به آشپز خانه ارور میدهد

کمک کنید لطفا.
7811-fc3a-aaaj-gbd
وقتی دانلود می کنین ومی خواین بازی اجرا بشه حتما یک چیزی میاد که با ید پر کنین اگه اینو بزنین دیگه هنگ نمیکنه بعدتوبازی او پایینا یک دایره ابی میبینین که یک لک لک داره اگر اونو بزنین کد های بچه ها میاد وشما به جای 7811اون کد بچه ای که د وست دارین بذنین بچه عوض میشه
چرا هیشکی هرکول دانلود نمی کنه
اولا باید برای اضافه کردن بچه داخل فایل های بازی بروید روی PetzAProfiles کلیک کنید و بعد پسوند هایی که
baby هستند رو توی یکی دیگه از پروفایل ها کپی کتید.

توجه: پرو فایلی که که از قبل اجرا شده توی فایل PetzAProfiles نیست باید یک پروفایل دیگر باز کنیم و اون رو اجرا کنیم و بعد به PetzAProfiles برویم.
چگونه یک پرو فایل باز کنیم؟
باید در بالای صفحه دنبال petzA>manage profile بگردید و بعد یه دونه ADD کنید.
بعد از این کار بازی را از اول اجرا کنید از می خواهد تا پروفایل خود را باز باز کنید اکر بار اول بود سریال می خواهد :
1456-odma-aaat-gbd
1176-qcNa-aaav-mbd
1456-odma-aaat-gbd
1481-hbaa-aaas-bbd
1511-bdia-aaas-gbd
1924-dcZa-aaav-gbd
3576-fcea-aaaG-gbd
3587-qcwa-aaau-bbd
4300-jdaa-aamE-gbd
7383-qdga-aaaP-gbd
7583-ddaa-aaoD-gbd
7895-qbaa-aaam-gbd
8165-odaa-aatu-mbd
هر کدام مال یک نوع چه است
دومی از همه مامان تره!!!



می توانید بازی babyz را از http://bazibazisoftware.blogfa.com دانلود کنید
.........
 عشقم  نینی ها خیلی خوشگلن  اقای محمد شب   ولی میتونید بگید چجور میشه نینی اضافه کرد؟
روی 50 مگابایت کلیک می کنم  یک سایت دیگه میاد                         هیچی هم برای دانلود  نداره
خانم مری وقتی یه سایت دیگه میاد  واسه دانلود داره تو کوری نمیبینی دو  دقیقه صبر کن چیزی ازت کم نمیشه بعد 14ثانیه میاد خل و چل
بازی تون واقعا عالی مرسی . ممنون عشقم
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۰ ایلیا حاتمی
سلام می توانی بگویی که چگونه می توان خانه مادر بزرگ رفت.
سلام
به داخل وبلاگ من بیایید و راهنما را دانلود کنید

لینک دانلود مستقیم برای بازی babyz

در:http://bazibazisoftware.blogfa.com/

ببخشید این که دانلود نمیشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۳ ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللغغغغغغغغغغغغغعععععععععععععتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتنننننننننننممممممممممککککککککککگگگگگگگگججج
بازی رودانلودکردم ولی وقتی می خوام وارداشپزخونه بشم هنگ می کنه چیکارکنم؟

وقتی می خوای بازی رو شروع کنی یک کد ازت میخوادfc3a-aaaj-gbd-1811این  روبزنی دیگه هنگ نمی کنه

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۴۸ نیلو بابا

این سایتو ببینید خیلی چیزا برای اضافه کردن به این بازی داره

http://www.babyz-workshop.com/wp/

خب من بهتون یاد بدم چجوری یه نی نی دیگه هم اضافه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سحر جون میتونی به بگی ؟؟؟؟

چجوری دان کنم

سلام و نماز و روزه قبول من میدونم چه جوری بچه ی جدید بیارم

 

من نمفهمیدم خلاصه این بازی دانلودمی شه یا نه می شه جوابموبدی
میشه بگین چرانمی شه اه بابا دیگه جوابموبده
عزیزم تیکنا دانلود میشه برو به لینک دانلود 50 مگابایت اونجا 14 ثانیه صبر کن بعد یه چیزی میاد اون رو بزن             بابای
بابا بخدا دانلود میشه ولی بچه  جدید نمیاد
مهدیه جان وقتی دانلودمی کنم یک چیزی میاره چرا؟خیلی دلم میخوادبیاره چون تو بچگی داشتم خیلی خوب بود
چی میاره؟
نمی دونم ولی فکرکنمارورمی کنه
سلووووووووووووووووم ممنون  محمد شب عزیز بچه رو اوردم.ولی نمیشه دو تا اورد؟

نیکتا تو اون باید سریال رو بزنی

 

تروخدابه من کمک کنین دارم دل واپس می شم
اولن اسم من ن نداره ت داره دومن سریال نمی خواد

با چی دانلود کردی ؟ دانلود منیجر خوبه اگه سرعتت هم کم بود دانلود نمیشه
ازکجامی تونیم بادانلود منیجردانلودکنم؟
از اینترنت
از اینترنت دانلودش کن هجمش کمه
مهدیه کجازندگی می کنی
شیراز
خوب برای چی ؟
 چرا وقتی  روی دانلود کلیک می کنم  نمیاد
چون می خواستم تویک شهر می کنیم

چرا وسط دانلود ارور میده تورو خدا یکی بگه چجوری دانلود کنم یا یک جای دیگه رو برای دانلود معرفی کنه
تیکنا یه بازیه پیشرفته هست اون خیلی پیشرفته تره دارم دانلودش میکنم
سرعتش  کمه رها صبح دانلودش کن

حتما صبح دانلود  میشه؟

اره
مهدیه اسم بازی چیه؟لطفابگو

بیخشید دیر جوابتو دادم اسمش  babyluv هست
ازکجا  اون بازی رو دانلودش کردی
تو اینتر نت بنویسش گزینه ی اول رو بزن وقتی وارد سایتش شدی  دانلود رو بزن هجمش 3 مگابایته وقتی دانلودش کردی میاد رو صفحه بزن روش یه لینک دانلوده از اون بالا داره دانلودش میکنه وقتی دانلود شد میاد رو صفحه

چوری بازیی هست خوب یابد مهدیه جواابموبده

خوش به حال تو که هر دوتا شو نصب کردی
مثل بیبیز ه ولی بهتر مثلا میخوابونیش بهش غذا میدی براش اسباب بازی میخری  همه کار میکنه
تیکنا تو بلدی نی نی اضافه کنی اگه بلدی به من هم بگو
 می زنیBAYBYZالبته به همراه دانلودعکساشومیاره روی اون کلیک می کنی پنچره ای باز می شه عکس بچه میاره روی اون کلیک می کنی هربچه ای روکه بخوای دانلودمی کنه

باشه تیکنا حالا بیا بزن

 

زدم بیبیز ولی عکساشو نیاورد

بنویس دانلودبازی baybyz



نیوجان یعنی چه

سلام مهدیه    baybyz  بازی خوبی میشه برام طعریف کنی  بلکه من هم نصبش کردم
تشکرخیلی بازی خوبی بود مهدیه ازتم تشکرمی کنم خداحافظ
بیبیز رو دانلود کردی ؟
همه کار میتونی انجام بدی


اره مهدیه جان دانلودش کردم درضمن چندسالت

چند سالت یعنی چی ؟؟؟
من چند سالمه ؟من 12سالمه تو چند سالته ؟
من 16سالمه
به من کمک کنین نمی ره به اشپز خونه چی کار کنم لطفا جوابموبدین
بازی  babyluv به ویندوز 7  میخوره ؟
تیکنا منم این جوری شد یه در دسری داره باید از همون وقتی که تازه بازی کردی باید تو اشپز خونه صیوش        میکردی
salam bacheha
man dashtam ba in baby zesht siyahe bazi  mikardam ke khaharam omad goft biya bacharo avaz konim alan baby to ashpaz khonash nemire to ro khoda komakam konid zendegim be baby vabaste shodeee pakesham kardam o dobare nasbesh kardam ama dorost nashod
من درستش کردم باید کلا پاک کنی وازاول دانلودش کنی
تیکنا جون اونوقت دیگه نباید بچمو عوض کنم؟

 سلام

به من بگید چه جوری میاد .

ممنونم

ولی خیلی دیر می امد.

می تونی بچه تو عوض کنی
ممنون
اما بچمو عوض کردم دوباره گیر کرد
اره
وسط دانلود ارور داد :|
چــــرا ؟؟؟؟؟
چون سرعتش کمه
مال هردوتون گیرمی کونه
من بازی روخودم دارم بلدم بچه هارازیادکنم ولی بلدنیستم نوع بچه راعوض کنم یاکاری کنم هنگ نکنه کمک کنید
اصلا به درد نمی خوره چون جرا نمی شه
چرا دانلود نمیشه؟
لطفا جواب بدین من این بازی رو میخواممممممممممم

اگه بازی رو میخواین برید سایت های دیگه از این جا نمی تونید دانلود کنید

چطوری می شه بجه اضافه کرد؟؟؟

انا می شه بگی چطوری بچه ها زیاد میشن؟؟؟

این که ویروس داشت!!!! آقایون خانوما دانلود نکنییییییییییین!!!
به تو چه دوست داریم دانلود کنیم تو رو سننه نخود هر اش
چطوری باید دانلودش کرد؟از چ سایتی؟
رمز زیپ چیه

بازی babyz رو از سایت p30stars.ir دانلود کنید من دیروز از اونجا دانلود کردم

دانلود کردم اجرا هم شد گیر هم نکرد  عاشقتونم ممنوننننننننننننننننننن عالییییییههههههههههه
p ممنون که این سایتو معرفی کردی من بازی رو دانلود کردم فقط می دونی چطوری می شه بچه اضافه کرد؟
رها از کجا دانلود کردی از همین سایت؟
بازی خیلی خوب اجرا شده چطور می تونیم بچه جدید بیاریم
جواب بدهید

تو را به خدا یکی بگه چه طور باید برای این بازی بچه های دیگر هم بیاوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

چرا نمی یاد
میشه به من بگین : چی جوری بچه رو بذارم روی تختش یا ... ؟؟؟
تورو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمک!!!!!!!
فقط میتونم بگم خاک تو سرت خانم کیانا
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز من حرف دوستمون که گفته بازی فقط در ویندوز های 98 و me درست اجرا می شه کاملا تصدیق می کنم و برای اینکه جواب اونایی که میگن چطوری در ویندوز های بالاتر اجراش کنیم اینه بازی رو اجرا کنید و در  Option نوار بالای صفحه تیک voice (صدای بازی) رو بردارید.یعنی اگه دوست دارین این بازی رو بدون مشکل اجرا کنید باید قید صداش رو بزنید.
چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ آخه هر کاری کردم نشد آقای دانیال>>>
سلام چی جوری بچمو عوض کنمممممممممممممم م م م م م م م م م م م  م م م م م  ؟
اقای دانیال راست میگن واقعا خاک تو سرت
سلام من این بازیو دانلود کردم نصب شد ولی اجرا نمیشه ! زبان بازی هم انگلیسی نیست که بفهمم چی میگه ! باید چی کار کنم ؟
آقا دانیال خاک تو سر خودت که پسری و داری این بازی رو می کنی

کیانا جان باید با کلید سمت راست موست بازی کنی

shoma baraye bazitoon zadin 50mb ama vaghti ke dawnload mikonim mizane 17 kb chera

(lotfan zood javab bedin dokhtar dayim az dishab khafam karde)

تخمی بود کیری بود کیرم رفت تو کوس سفیدش

میشه بگین چجوری یه بچه اضافه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا یکی ج بده...چجوری یه بچه اضافه کنم؟؟؟

ممنونم « p »

میشه یکی بگه چجوری یه بچه اضافه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام من قبلا این بازی رو داشتم خیلی قشنگه کل بازارم زیر ورو کردم تا دوباره پیداش کنم ولی پیدا نکردم الانم که دانلود میکنم وسط دانلود قطه میشه اشکم داره درمیاد من عاشق این بازی بودم
بیبی من تو اشپز خونه نمیره
سلام خیلی ممنون .. بازی قشنگیه ولی میخواستم بدونم چه جوری میشه نی نی رو عوض کرد؟؟؟؟؟


سلام به قول احمد کیری بود ...
مادرجنده خجالت نمیکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کس کش ..........................
عوضی.........................
کیری.......................
تخم سگ..............
تخمک.............

ببینین همین بالا بچه وجودداره همون جایی که نوشته توجه...................................................................................................................
من این بازی رو دوباره دان لود کردم بازی تو اشپز خونه نمیره
بازی رو من دانلود کردم
هیچ مشکلی نداره
هر خری هم مشکل داره نیاد دانلود کنه
چقد بی ادبین شماها:|
تربیت خونوادگی زیر صفر

تورو خدا من دارم میمیرم بازی تو اشپز خونه نمیره

یکی بگه چجوری یه بچه اضافه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه یکی بهم کمک کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چجوری میشه بچه اضافه کرد در ضمن این بازی در ویندوز 7 به خوبی اجرا میشه با صدا و بدون گیر کردن   این سایت بهترینه
سلام
هیچکی میدونه کجا میشه آب میوه و بطری آب دانلود کرد یا چطوری میشه فصل رو عوض کرد. یه چیزی توی یه سایت انگلیسی دیدم اما سایتی که برای دانلود معرفی کرده بود فیلتر بود. فیلتر شکن ندارم!!!
ادرس سایته اینه
http://speedwagon.proboards.com/
آدرسی هم که معرفی کرده اینه
www.abcbabyz.cjb.net

سلام من این بازیو دانلود کردم خیلی بازیه خوبیه فقط بچه سرماخورده چجوری خوبش کنم؟

لطفا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه!!!

سلام وارد اشپزخونه نمیشه میشه بگید باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه می خوای بچه اضافه کنی برو تویADOPTED BABYZ اونجا یه فایله از اون کپی بگیر همونجا پیستش کن!!!

اقاخب یکی به من بگه باید چی کار کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مریم جان باید داروی توی کابینت آشپزخونه رو بهش بدی

اما یکی از بچه های من آبله مرغان گرفته چی کار کنم؟

دوستانی که میخوان بچه اضافه کنن فقط یکم وقت میخوان باید بازی رو چند بار نصب کنن و پاک کنن قبل از باک کردن باید فایل بچه هارو کات کنین و توی یه فولدر جدا بذارین بع که دیگه از تعداد بچه ها مطمون شدید همهی اون فایلایی که توی فولدر کی کرده بودینو از فولدرadopt babyدوباره اونارو تو فایل خودش پیست کنین این جوری بچه زیاد میشه اگه نفهمیدین به وبلاگم بیاین
برای اضافه کردن بچه باید روی گزینه آبی روی کنترل بازی که عکس یه لک لک که بقچه توی دهنش هست کلیک کنید. یه صفحه اینترنتی باز میشه که باید باز روی همون دکمه کلیک کنید.
بعد یکی از بچه هارو انتخاب کنید و دانلود کنید. بعد از دانلود احتمالا ارور میده. ارور رو نبندید و کدی که نوشته رو یه جا بنویسید.
بعد برید توی فولدر babyz، بعد فولدر adopted babyz بچه تون رو از اونجا کات کنید و یه جای دیگه پیست کنید. دوباره بازی رو اجرا کنید. وقتی ازتون سریال خواست سریالی که از ارور برداشته بودیدو وارد کنید. بعد بچه قبلی رو دوباره بریزید توی فولدر adopted babyz اینطوری بچه هاتون اضافه می شن.
راهی که دوستان گفتن هم درسته ولی همه بچه هاتون شبیه هم میشن ولی با داشتن کدای مختلف می تونید چندتا بچه با ظاهر مختلف داشته باشید.

ای بابا چجوری دانلود کنم اصلا این جا ادامه مطلب نیست که از توش دانلود کنم میشه یکی کمک کنه لطفا

دوستان میشه یکی به من کمک کنه اخه اون بالا هم که نوشته لینک دانلود فقط توش تبلیقهhelp me pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
موفق شدم دانلود کنم ولی چی کار کنم که وسایل اضافه شه
من نمی دانم که دانلوداین بازی ویروس داردیانه.♥☺☻♦♣♠•◘○
یعنی میشه چیزای جدید بیاریم مامی جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عالی بودراستی کسی میدونه چجوری میشه بچه عوض کرد؟؟؟برای اینکه بره خونه مادربزرگ توی بازی اون بالا نوشته بیبیزبرین توش وگزینه ی دوم رابزنیدالبته برای این کاربایددوتابچه یابیشترداشته باشیدراستی تونظرهای بعدی میگم چجوری دوتابچه داشته باشین وبچه هاراازخانه مادربزرگ بیارید!!!!
chera danlowd namisheeeeeeeeeeeee ah 
سلام من این بازی رو قبلا داشتم ولی ویروسی بود بنابراین حذفش کردم..الان میخوام دوباره دانلودش کنم...ولی متاسفانه وسطای دانلود خطا داده میشه و فایل زیپ باز نمیشه....
میشه راهنماییم کنید ک چطور میتونم درستش کنم؟

برای اوردن بچه ازخونه مادربزرگ برین توگزینه بیبیزولی گزینه سوم وبچه رااگربردیدبیارید
توروخدا یکی جوابمو بدههههه
بچه مریض میشه باید چکار کرد                                                                                                         لطفا بگید                                                                                                                                                                    
لطفا بگید چه طور باید بازی رو دانلود کرد؟ تو رو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا  
این سایتی که گفتید کجاش باید رفت بازی رو دانلود کرد؟ لطفا بگیدددددددددددددددددددددددددد
سلام چرا وسط دانلود ارور میده؟خواهش میکنم جواب بدید من عاااشق این بازیم.
vaaaaaaaaaaay
Kolli ba in bazi khatere daram
kheyli mamnoon
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام چطوری باید بچه رو بلند کنیم من هر کاری میکنم نمیشه راهنمایی کنید لطفا....
کی کس میخواد میخوام مامان شم

دانلود نمیشه 






بچه ها یه چیزی بگم من خرم واقعی هستم

آخر این بازی چی میشه؟
چطوری میتونم دو تا بچه داشته باشم؟
سلام ، خانم لادن شما باید چند ثانیه صبر کنید با بقیه هم هستم الکی نگید این سایت بده تازه به نظر من از همه ی سایت ها بهتره
سلام من ویندوزم7 بازیرو دانلودکردم ولی بازکردنی ارر داد که ویندوزنمیتونه بازش کنه من عاشششق این بازیم
:((((
chra dl ni soragh dare k bshe dl kardemishe kesi jae
zabanesho nemishe doros kard?

کیرم تو دهنت که دانلود نیشه کونی
سلام، یه راهنمایی در خصوص بازی می خوام... مثلا بچم مریض شده. چی کار کنم؟ راهنمایی برای کل بازی از کجا می تونم بردارم؟
تروخدا بگید چ جوری بچه هارو زیاد کنم؟چه جوری 2 بار دانلود کنم اخه؟

سلام من بچه رو دانلود کردم ارور میده کدش رو می نویسم بعدش چی لطفا کمک کنین 
من 50 تومن دادم استاد کامپیوتر ولی بازی نیومد بالا.سگ تو روح WINDOWS 7  هرکی بامن موافقه به این  ایمیل پیام بده یا همین جاMALEKI-M92@YAHOO.COM
chera don nemishe lotfan komakam koniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid
baby man tab karde chejuri tabesho biaram payin?

چه طوری مدل های دیگه لباس ها را دانلود کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

 

نیکو جان در اتاقی که لباس ها هستند در کمدی که درجه تب هست سمت راستش یک قطره جکون صورتی است از اون بده بخوره بعدا خودش خوب میشه..........

ویندوز من که 7 است دوتا هم بچه دارم و هیچ مشکلی هم ندارم

با همه قهرم

چرا پریسا جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من دانلود کردم ولی سریال نامبر cd  می خواد چکار کنم؟

چه جوری بچه رو عوض کنم؟

 

من فهمیدم چطوریوسایل مختلف بیاااااارم هر کی خواست بهم بگه...........
دمتون گــــــــــــــرم ...
یا دوران کودکی ب خیر...
رو ویندوز7 اجرا میشه ؟؟؟
دارم دان میکنم....
lotfan link salemo baram email konid in kharabe.mamnoonam
زهرا جان بگو خواهش میکنم
سلام
1 چجوری نینی مونو عوض کنیم مثلا دختر مو قهوه ای بشه؟
2 اندروید این بازی واس گوشی موبایل هست؟ لطفا بذارید واس دانلود اگه هست ممنون
ای بابا، عجب آدمای ک*خلی پیدا میشنا... این بازی مال 600 سال پیشه، بعد تو میگی نسخه اندروید این بازی رو بزار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی من احمق تر از این افراد تا حالا ندیدم !!!!!!
سلام.من دانلود کردم ولی نمیشه نصبش کنم ....آخه چرا؟؟؟؟؟
من بچه جدید رو اضاف کردم اما توی 2تا پروفایل جدا اومده میخوام باهم باشن 

من وقتی دارم دانلود می کنم ارور می ده ترو به خدا بگید چه جوری باید دانلودش کنم لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

می شه بگید چه جوری باید دانلود کنیم تا ارور نده خوااااااااااااااااااااااااهش می کنم بگید
بابا این بازی وسط دانلود ارور میده بلد نیستی بازی نذار یا هر دفعه چکش کن لعنتیییییییییییی
فونتش بهم ریخته است چه کار کنم؟
چرا بازی خودش همین طوری deletمی شود

چگونه می توانیم babyرا به خانه ی مادر بزرگ ببریم؟
میشه یکی بگه چطوری بچه دوم رو Add کنم؟ از سایتش انتخاب و دانلود کردم. ولی ارور میده و بچه ای اضافه نمیشه. این بچم 60 سالشه!!!
چگونه بچه ی دوم را بیاورم؟

چه جوری اجرا می شه؟

چجوری راه میفته؟؟
بچه من داره وایمیسه راهم میره؟؟؟؟
adoped babyz کجاست؟

مر30من دانلودش کردم عالیه
ادم یاده دران بچگیش میوفته
شماره سریااااااااااااالش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چجوری برم در ادامه مطلب            تو را به خدا  همین العا جواب بده
سلام به همگی و مرسی از بازی خوبتون میشه بدونم بچه کی  پا میشه و راه می ره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فایله رمز داره
باز نمیشه. رمزم زذم میگه نمیشه

سلام من نصب کردم و بچه هم اضافه کردم ولی نمیره آشپزخونه چیکار کنم وقتی میزنم این  error رو میده میشه بگین چیه؟Unhandled Exception
  Code: c0000005
  Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION

Call stack:
------------------------------------------------------------------
Module: C:\babyuser.ru\Babyz\Babyz.exe
  no debug information
    address:   5E2D38
  no debug information
    address:   65C31C
  no debug information
    address:   65BE3D
Module: C:\babyuser.ru\Babyz\Resource\Area\Kitchen.env
  file: unknown
f()= <unknown>  file: unknown
f()= <unknown>  file: unknown
f()= <unknown>------------------------------------------------------------------

۲۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۳ بهمن غفاری
ikikhkuk
دنلود کردم پسورد میخواد
جواب نمیدی ترو خدا قسم جواب بده دیگه







دوستان عزیز شما میتوانید راهنمایی های خوبی را در وبلاگ من در یافت کنید و اگر سوالی داشتید ایمیل بزنید
اگر سوالی در باره ی بازی babyz داشتید لطفان به وبلاگم http://hobaby.blogfa.com/ مرا جعه کنید ویا ایمیل بزنیدp.ch@milsara.com
سلام باتشکر از بازی بسیار عالیتون
می شه بگید چجوری می شه یک بچه ی دیگه دانلد کرد
خیلی ممنون واقعا بازیه جالبیه

سلام.

بازیه خیلی نازیه. ولی آخه کیی نی نی راه میره؟؟؟؟؟؟

من خیلی دوس دارم راه رفتنشو ببینم

راستی کسی میدونه چجوری میشه اتاق های جدید یا لباس و... واسش دانلود کرد؟

اگه می دونین بهم ایمیل بزنید لطفا.

awaygo545@yahoo.com

این بازی برای ویندوز7 و xp خشک می کنه.

برای اینکه خشک نکنه باید بازی رو بی صدا کنید.

بازی رو اجرا کنید برید قسمتoptionsبعد برید General options  و از قسمت baby suond onعلامت تیک رو ور دارین و ok رو بزنید.

اینجوری بازی بی صدا اجرا میشه ولی در عوض خشک نمی کنه.

هرکی میدونه چجوری فصل ها رو عوض میکنن بهم بگه.

منم هر راهنمایی بخواید در خدمتم.

awaygo545@yahoo.com

ترو خدا بگید چی کار کنم دانلود شه؟وسطای دانلود کردن یهو دانلود قطع میشه و یه پیام با این مضمون میاد: فایل زیپ (بیبی) خونده نمیشه در صورتی که بقیه دانلود هام با همین فایل اجرا میشن!!!!! چی کار کننننننننم؟
یاد گرفتم بچه اضافه کنم. مرسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
:*
وااااااااااای، بچه اضافه کردم
آشپزخونه پرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:(
من هرکاری میکنم ارور میده وقتی نصبش کردم رمز خواست رمز رو زدم گفت این رمز مال این بازی نیست...تازه من این بازی رو از سایت شما دانلود کردم ...ولی چرا بازی پوشه ایی نداره.. منظورم پوشه ای هست که میشه باهاش بچه عوض کرد توروخدا به هردو سوالاتم جواب بدین
من جواب میخواااااااااااااااااااااااااااااااام....چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟ چرا بازی پوشه ایی نداره؟؟؟ چرا  رمز میزنم میگه رمز اشتباه بگین توروخدا جواب بدین.....
slm bache ezafe nemiiiiiiiiiiiiiiiisheeeeeeeeeee:(((   
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۵۵ شرمینه پورطهماسبی
سریال اشتباه
ببخشی گاهی بعضی از وسایلش گم میشه چرا؟
سلام من میخوام بچم بِلُند باشه اما همش یه بچه ی زشت سیاه پوست برام میاد.
با ید چیکار کنم ؟؟؟؟!!!!
نینی یه من همش میخابه چیکارش کنم؟
سریال نامبر و قبول نمیکنه چیکار کنم؟

چطوری دسشو بگیرم بلند شه؟هرکاری میکنم نمیشه قلقلکش میده

تورو خدا یکی جواب بده پس بچم کی بلند میشه راه بره من باید چیکار کنم؟چطوری دسشو بگیرم
من وقتی 6 سالم بود این بازی رو داشتم ولی باید حتما ویندوز نودهشت بود تاد کار میکرد الان دارم دانلوذش میکنم امیدوارم با سون کار کنه من عاشقه این بازی امو چند سالی گمش کرده بودمتازه پیداش کردم
جون من یکی جواب بده هرچی اون پسوردرو که دادین میزنم جواب نمیده میگه اون پسوردی که روی جلد سی دی شه وارد کنین یکییییییییییییی جوااااااااااااااااااااااااب بدههههههههههههههههه چییییییییییی کارررررررررر کنمممممممممممم
سید علی مگه تو مدیر این وبلاگ نیستی کجایی پسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟
میشه یه نسخه جدید برای اندرویدم بزارید
اصلا میشه همین نسخه رو به اندروید نصبید اگه جواب بدید بسیار مر۳۰
اقای سید علی خواهش میکنم بس کجایید
salam mishe begid chejuri bayad fail ro az halate zip kharej konim ? :(

سلام بچه ها می شه بگید چه طوری می تونم بازی رئ نصب کنم


برای عوض کردن بچه باید همون اول وقتی که سریال نامبر رو می خواد help رو بزنین و بعد سریال هر بچه ای که می خواین در آن جا کپی کنید
نکته های دیگر:
کلاه تولد باید توسط خود کودک گذاشته شود . دستش بدهید تا بگذارد.
با کلیک چپ بچه را کنترل و جا به جا کنید.

برای عوض کردن بچه باید همون اول وقتی که سریال نامبر رو می خواد help رو بزنین و بعد سریال هر بچه ای که می خواین در آن جا کپی کنید
نکته های دیگر:
کلاه تولد باید توسط خود کودک گذاشته شود . دستش بدهید تا بگذارد.
با کلیک چپ بچه را کنترل و جا به جا کنید.

toro khoda begin chera ashpazkhoonash baz nemisheeeeeeeeeeee?????????????/ :(((((((((((

age baad az ink bache avaz kardid va hang kard baziyo pak konid dobare berizid va hamoon kodiro vase serial vared konid k aval vared kardid
من نمی توانم این فایل راپیداکنمPetzAProfiles
مال من اشپزخانه اش ارورمیده
سلام توروخدا بگید چه جوری دانلود می شه اصلا برای چی برای اندروید واسه تبلت  واسه گوشی واسه کامپیوتر واسه چیه
وای خیلی بازی جالبیه  خیلی دوستش دارم این کوچولو ها خیلی نازن  راستی پگی جون ممنون از راهنماییت  عزیزم هانی

khahesh mikonam mahdis jan

یک سوال دارم  عزیزم چند سالته؟
28 سالمه  عزیزم  برای دختر کوچولوم  این بازی رو گرفتم
 اخی اسمش چیه

امیتیس

معنیش چیه
دوستانی که میخوان چند تا بچه داشته باشن توجه کنن!!!
از بازی خارج بشین و برین توی پوشه ای که باز نصب شده(که معمولا یه جایی تو درایو C هست) بعد برین توی پوشه ی Baby User قانونا یه فایل که آخرش "Baby." هست باید اونجا باشه اون رو کپی کنین و برین توی پوشه ی Adopted Baby و paste کنین و حالا بازی رو باز کنین می بیبنین که دو تا بچه دارین!
ولی من خودم موندم چه جوری می تونیم بچه ی دوم رو اونی که می خوایم انتخاب کنیم.... :(
برا اینکه با صدا و بدئن هنگ بازی کنید تو بازی گزینه آپشن زو بزنید بعد جنرال آپشن رو انتخاب کنید بعد گزینه ی پلی سوند افکت... رو فعال کنید حالا میتونید با صدا بازی کنید اما تو اتاق ÷ذیرایی براش موزیک نذارید تا هنگ نکنه
با سلام بلاخره فهمیدم چگوری میشه چندتا بچه ی مختلف ایچاد کرد . شما باید چندبار بازیو تو درایو مختلف نصب کنید  . یه سریال نامبر میخاد.شما برید توی اینترنت سرچ کنید:کد دختر و پسر برای بازی babyz. بعد
 گزینه ی اول رو بزنید یکی از دوستای عزیز توی نظراتش کد دختر و پسرو گذاشته یکی شو کپی کنید و تو سریال نامبر pase و ok کنید. تو همه ی درایوایی که بازی نصب کردید همین کارو کنید. ی پوشه رو صفحه ایجادکنید و همه ی چیزایی که کات کرده بودینو اونجا بریزید و بازیو اجرا کنید.همین
ببخشید ی نکته رو یادم رفت بگم.بعد به درایوایی که بازیو نصب کردین برید همه ی بازیای babyz را به غیر از یکیش پاک کنید. وارد پوشه ا ی که رو صفحس برین و همی چیزایی که داخلش هست رو کپی کنید و بریزید تو پوشه یAdopted Babyz.الان بازیو اجرا کنید.
سلام دوستان سریال نامبرش خرابه ولی میتونید از این استفاده کنید کاملا سالمههههههههه 7811-fc3a-aaaj-gbd
فقط دوستان اول عدد رو بدید بعد از چپ رمز رو وارد کنید
سلام
من مالک وبلاگم ولی یادم نیست یوزر و پسوردم چیه :D
الکیه
دانلود میکنه
فایل زیپو بار نمیکنه

دانلودش نکنید

میشه بهم بگین چه طوری میشه با بچه حرف زد؟
چه طوری میتونم یه کاری کنم تا راه بره؟

خواهش میکنم جوابو بدین دیگه خواهش میکنم:(
چرا هیچکس جواب منو نمیده؟؟؟؟/
چرا جواب نمیدین؟
خب راهنماییم کنین دیگه!

یکی بگه چرا همش ارور می ده؟؟؟؟

من دانلود کردم ارور نمیده

****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************

سلام
من سید علی هستم ولی پسورد وبلاگم یادم رفته دیگه وقت هم نکردم بیام از طرف مدیر پیام بفرستم.

دروغ هم نمیگم واقعن من مدیر وبلاگ هستم حالا میخاید باور کنید میخاید هم نکنید.
چون من یه وبلاگ دیگه دارم وقت نمیکنم به اینجا سر بزنم.
فکر کنم از تعداد پستها کاملا معلومه

****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************
****************************************************************************

یه بار هم با ناشناس نظر دادم
این بازی زمان مشخص داره؟؟؟چون من قبلا دانلود کردم و بعد از مدتی بازی خراب شد
با سلام برای اضافه کردن بچه ابتدا به آدرس http://member.melbpc.org.au/~gail/index3.htmlرفته و بچه دلخواه رو دانلود می کنید سپس فایلهای دانلود شده رو کپی میکنید و در مسیرC:\babyuser.ru \Babyz\Adopted Babyzپیستpast می کنید سپس فایل را همانجا  از زیپ خارج می کنید بعد بازی را باز میکنید خواهید دید بچه اضافه شده.برای سرما خوردگی بچه زیر ظرفشویی  قطره هست بدین بچه بخوره خوب میشه برای تعویض پوشک به اتاق لباسها برید راست کلیک کنید بچه رو از زمین بلند کنید روی میز تعویض پوشک بذارید و پوشک بچه رو عوض کنید برای گذاشتن بچه روی سرسره راست کلیک کنید بچه رو روی سرسره بذارید اگر سوالی بود در خدمتم
به انگلیسی توی گوگل سرچ کنید دانلود بچه برای بازی بیبیز بعدبچه ای رو که دوست دارین دانلودش کنید  و فایل بچه رو داخل پوشه Adopted Babyz که یکی از پوشه های بازی هست بزارین.وارد بازی که بشین بچه رو می بینین!من خودم الان چهارتا دختر دارم توی بازی!
برای اسباب بازی و غذا و لباس و سی دی موسیقی(اتاق نشیمن) اضافه هم باید فایلش رو دانلود کنید و داخل فایل Resource قرار بدید که چند فایل دیگه داخلش هست:
لباس ها در فایل Clothes
سی دی موسیقی در فایل Songz
غذا و اسباب بازی در فایل Toyz
سوال دیگه ای بود جواب می دم :)
برای دانلود بچه توی گوگل download babyz for babyz رو سرچ کنید.
سایت دانلود بچه:http://boardwalkerz.com/carolyn/babyz-1.htm
سلام من این بازی را دانلود کردم 10 تا بچه هم گذاشتم دمتون گرم خیلی وقت پیش این بازی را داشتم الان برای بچه هم اسم گذشتم و کلی چیز شامل خوراکی و لباس و اسباب بازی و .. خریده ام یعنی دانلود کردم
shakila jon mishe begi che jori bache ezafe kadi
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۲ ساراااااااااااا
به ادرس زیر برین 4 تا فایل تو هر کدوم سه تا بچه داره بین هر کدوم و خواستین دانلود کنین و در فایل ادبت بیبیز پیست کنید در زمان کپی پیست بازی بسته باشه و در اخر بازی را باز کنید هر چی اومد اوکی کنید و بچه زشت رو به خونه مامان بزرگ بفرستینhttp://oldgames.ir/add-baby-to-babyz.html  

آشپزخونه ارور میده.
سلام مرسی از این فایلی که قرار دادید لطفا میشه بگید چه جوری میشه بچه جدید به بازی اضافه کرد ؟
۰۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۴ کیمیا طاهری
خیلی سرعت دانلود کم بود
خیلی عااااااااااااالی بود سید علی جان ممنونم هم تونستم بچه عوض کنم هم بچه اضافه کردم واصلا گیر نمی کنه
اىن بازى براى گوشى هم داره؟

پاسخ:
I dont know
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۳ محمد مهدی
من نمیتونم پوشکشو عوض کنم. باید چطوری عوض کنم     .با تشکر                                    
پاسخ:
پوشکی نیس ازین قدیمیاس ک باید لاستیکیش رو بشوری!
تو حموم عوض کن
I don't know .plese help me
لطفا جواب بدین این بازی زیبا برای موبایل هم هستش؟؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم والا!
وای خدای من بازی فوق العادس فقط توی آشپزخونش هنگ میکنه.
چرا وقتی چند وقت بازی میکنی دیگه وارد ستلن غذا خوری نمیشه؟تو رو خدا ج بدید
:'( :'( :'( :'( :'( 
پاسخ:
لابد زیاد بهش غذا دادید تو رژیمه!
سلام وقتی بازی را باز میکنم ارور می دهد
پاسخ:
چه اروری میدهد؟
کی دلش لوازم بیبیز میخواد pou.avablog.ir
رای این که دیگه بازی ارور نده باید روی آیکون بازی کلیک راست کنی و بری داخل properties
بعد می ری روی زبانه compatibility
زیر نوشته ی compatibility mode تیک Run this program in compatibility mode for رو می زنی
از بین گزینه ها ی زیرش windows 2000 رو انتخاب می کنی
این روش مال ویندوز Xp هست
روش دیگه که برای همه ی ویندوز ها جواب می ده رفتن به پوشه بازی Babyz
بعد رفتن به پوشه Resource
بعد رفتن به پوشه Keys و حذف کردن فایل C Kitchen_Freezer_Cabinet.flm’s Sprites.lkv هستش
این ۲ روش رو خودم امتحان کردم جواب داده شما هم حتما امتحان کنید 
خیلی سادست

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۲ علیرضا درویشی
http://pou.avablog.ir/ بفرما

من که دانلودش کردم چرا همه می پرسن چی جوری بچه زیاد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من خودم یه بچه 11 ساله هستم اما تونستم تا حالا 9 بچه داشته باشم چرا انقد مردم بووووووووووق هستن؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
حالا تو خودتو ناراحت نکن!
Unhandled Exception
  Code: c0000005
  Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION

Call stack:
------------------------------------------------------------------
Module: C:\babyuser.ru\Babyz\Babyz.exe
  no debug information
    address:   5E530D
  no debug information
    address:   6863CE
  no debug information
    address:   689332
Module: C:\babyuser.ru\Babyz\Resource\Area\Clothes Closet.env
  file: unknown
f()= <unknown>  file: unknown
f()= <unknown>Module: C:\babyuser.ru\Babyz\Babyz.exe
  no debug information
    address:   5F48A6
  no debug information
    address:   5F1F09
  no debug information
    address:   60D673
  no debug information
    address:   50A3CA
  no debug information
    address:   509B57
  no debug information
    address:   6B525C
Module: C:\Windows\system32\kernel32.dll
  no debug information
    address: 75DFED5C
Module: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
  no debug information
    address: 778137EB
  no debug information
    address: 778137BE
------------------------------------------------------------------
سلام برای من این پیغام میاد و من نمیتونم وارد این  بازی شم


خوبه این بازی رو گذاشتن پسرا یه کم بچه داری یاد بگیرن
پاسخ:
بچه داری رو نمیدونم ولی ماها بازی کردن رو خیلی بلدیم

اوففففففففففففففففف این پسرا از این بازی چی میخوان؟

عاشقشم

drogh nagid ashegheshid hameh ashegh eshgheshonan na in bazi

خوب اومدی

سلام به همه
پاسخ:
علیکم السلام
مممنون اما     اجازه نصب نداره verbassert.lld
پاسخ:
سریال نرم افزار گذاشتم دیگه!
سلام ...خواهش میکنم نسخه اندرویدشوبزارین...
پاسخ:
مگه داریم؟!
http://pou.avablog.ir/ وسایل اتاق همه چیز 
http://pou.avablog.ir/تو این سایت می تونین وسیله اضا فه کنیییییییییییییییید.
پاسخ:
تشکر
سلام.
ازبازی خوبتون ممنون.
من میخوام بچه ام سرخک بگیره کسی میدونه دقیقا باید چیکار کرد تا بچه سرخک بگیره.
پاسخ:
از بچه خودتم میخای همینجوری نگهداری کنی؟!
سلام واقعا بهترین سایته هرجا رفتم لینک دانلودش اجق وجقه من چند سال پیش هم اینو بازی کردم خیلی عالیه فقط چجوری بچه اضافه کنم......

سلام پدر سگ ها
سلام لطفااااااا بهم بگید چجوری میشه بچه اضافه کرد؟

سلام برا اضافه کردن بچه اول برید تو خود بازی بعد بالای صفحه یه کلمه انگلیسی به نام petzaرو می بینید حالاروش کلیک کنیدmanageporofilsحالا کلمه ی اد رو برن بعد از اون یه پنجره باز میشه تو اولی اسم بچه رو بنویس حالا بازی روببند از اول باز کن اون پنجره ای که اسم بچت نوشته رو روش بزن بهد اوکی بعد رمز اون بچه ای رو کمه ئوست داری بزن مثل اون چنتا رمز که اولا داده بوئن اونا رو بزن تا بچه ی مورد نظرت باز شه بعئش ئوباره تو کادر اولی اسم بچت رو بنویس

یه سایت برای اضافه کردن لباس غذا و اسباب برای ببیز هست اسمش d-r-n-.com هستش.

من سیدیشو دارم ولی دادم به دوستم. اگه این نشد عیبی نداره میرم از سی دی دانلود میکنم. :)))

وسطای بازـی قفل نمیکُنه ؟؟ :|
سلام هنوز کسی اینجا هست؟؟؟
خیلی خوبه و واقعا شبیه بچه ی واقعیه فقط یه چیزی وقتی می رم تو آشپزخونه یا حیاط یا اتاق خواب قفل میکنه چی کار کنم؟
به سایت من هم بیایید از مد روز براتون گذاشتم
سلام ببخشیداون میکروفون توبازی نقشش چیه مال من ارور میده

سلام میگم من سریالا میزنم ولی بعدش یچیز دیگه میاد اونجا گیرم your name  و   لطفا کمکم کنید

 babyname

سلام من قبلا این بازی رو ریخته بودم خیلی هم خوب بود ولی وقتی امدم بچه رو زیاد کنیم پوکید پاکش کردم دوباره دانلود کردم نصب کردم ولی دیدم مثل همون قبلیه خوله تو رو خدا بگید چی کار کنم
اینو میگه :
Unhandled Exception
  Code: c0000005
  Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION

Call stack:
------------------------------------------------------------------
Module: H:\Babyz\Babyz.exe
  no debug information
    address:   5E530D
  no debug information
    address:   6863CE
  no debug information
    address:   689332
  no debug information
    address:   68941A
Module: H:\Babyz\Resource\Area\Playroom.env
  file: unknown
f()= <unknown>Module: H:\Babyz\Babyz.exe
  no debug information
    address:   5F48A6
  no debug information
    address:   5F1EF6
  no debug information
    address:   60D673
  no debug information
    address:   50A3CA
  no debug information
    address:   509B57
  no debug information
    address:   6B525C
Module: C:\Windows\SYSTEM32\KERNEL32.DLL
  no debug information
    address: 76E67C04
Module: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
  no debug information
    address: 77C5AB8F
  no debug information
    address: 77C5AB5A
------------------------------------------------------------------
چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا کسی می دونه بگه من بدون اون بازی نمی تونممممم
درست شد
اون بچه مو بوره رو نگیرید خیلی بد غذاست !

سلام 

 

نیگا من وقتی تو اشپزخونه و اتاق لباسا و حیاط میرم درسته ولی مثلا وقتی میخوابه هنگ میکنه باید صدا رو از کجا قطع کنم ؟

 

تروخدا بگین

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی