سید علی

سید علی

سلام دوستای عزیز
میخوام وقتایی که بیکار بودم مطالب و عکسهایی با موضوعات مختلف بذارم تو وبلاگم.
امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد.
*** نظر یادتون نره ***

بایگانی

دانلود بازی هرکولس مرد نیرو مند HERCULES

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۲۳ ب.ظ
بازی HERCULES یک بازی اکشن است که شخصیت بازی یک مرد نیرومند به نام هرکول است. هرکول خود یک شمیر زن حرف ای است و مدل های مختلف سلاح ها را نیز با هرکول تجربه می کنید . هرکول مشتان نیرومندی دارد که می تواند ستون های یک خانه را به آسانی نابود کند. راستی گفتم که هرکول قدرتمند است و می تواند سنگ هایی دو برابر خود را نیز بلند کند.  هرکول بعد از گذراندن هر مرحله با غول های متفاوتی مبارزه می کند که باید آنها را شکست بدهد. سعی کنید کوزه ها را در بازی جمع کنید چون باعث می شود رمز مرحله ها را پیدا کنید و دیگر از مرحله اول شروع به بازی نکنید. گرافیک بازی تا حدودی ضعیف است ولی بازی از مرحله های خوبی برخوردار است. بازی بر روی رایانه های معمولی اجرا می شود و احتیاج به تجهیزات پیشرفته نمی باشد.





تصاویر محیط بازی:




http://www.downloadha.com/images/download.gifلینک دانلود - 20 مگابایت
http://www.downloadha.com/images/download.gifلینک دانلود کرک (به تنهایی)
http://www.downloadha.com/images/download.gifلینک دانلود پسورد مراحل بازی

نظرات  (۲۲)

عالی بود
وااایی مرسییی خیلی دلم واسشون تنگ شده بود هم این هم babyz  دوباره مرسی

میشه کلید سوار بر غول را بگویید.

چرا فول اسکرین نمیشه
چرا فول اسکرین نمیشه
خیلی خوب بود ممنون رمزش را گرفتم ولی می خوام بدونم که در مرحله ی 3 چطور باید غولی که نصفش اسبه را باید کشت؟
یه سوال دارم کلا هرکول چند مرحله اس؟من یه بار این تا جایی که یه نفر نجات میده رفتم که سوار یه اسبه اما مطمعنم یه مرحله دیگه هم داره نمیدونم که چرا بعداز اون دیگه مال من تموم میشه یه مرحله اس تو یه غاره که روح میاد از بالاسرش و کلا زمین زیر باش تیکه تیکه میشه کسی دیده این مرحله رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فقط تو عمرم یه بار دیدم که اونجا مردم دیگه بعداز اون باز نشد نمیدونم چرا!!!!!!!!!!
سلام
(پاسخ نفس)
من یادمه وقتی ویندوزم 98 بود اینو داشتم. وقتی تصویر رو از فول اسکرین خارج میکردیم بالای صفحه سمت چپ یه سری گزینه بود که اگه اشتباه نکنم تو گزینه tools میتونستی difficulty بازی رو تغییر بدی و به دو مرحله آخرش هم برسی
آقا دمت گرم یه دنیا ممنونتم
سلام  برای ورود به بازی یه پسورد میخواد چی بزنم
سلام کسی هست بدونه آخر  مرحله سوم  از اون اژدهایی ک نصفش اسبه چطور عبور کنم؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدین؟

باید بپری روی سکو قبل از اینکه با پاهاش بزنه به سکو تو بپر بیا پایین باید این کار رو تکرار کنی تا آقا غوله دنبالت بگرده در این موقع باید بپری رو گردنش چند بار که اینکارو بکنی کشته میشه بعدشم که سرش گیج رفت با یک مشت محکم بزن زیرش
پاسخ:
چ خشن!
سلام هرکاری میکنم اجرا نمیشه هی ارور میده میگه باید سی دی باشه

قسمت سوم بازی گیر میکنم.اون غول که نصفش اسبه نصفش آدم رو چطوری بکشم؟؟؟؟
سلام. من قبلاً این بازی رو داشتم خیلی بازی خوبی ولی حالا میخواهم اجراش کنم میگه باید بزنیش رو سی دی لطفا جواب بدین
چطوری مرحله چهارو رد کنم ادنی که هی گاوه از بالا سنگ پرت میکنه؟
چطوری مرحله چهارو رد کنم ادنی که هی گاوه از بالا سنگ پرت میکنه؟
آقا لطفا زود جواب بدید بدجور گیرشم
چطور گاو مرحله چهار رو رد کنیم گیر کردیم لطفا زودتر جواب بدید

سلام چطوری بازی و سیو کنم هرکار میکنم باز میاد از اول بازی

سلام مرحله چهارم اون گاوه همون راه و همین توری میری

بعد به سنگی مربع شکل بر خرد می کنی بعد کلیدی که به

سمت جولو میره را فشار میدی بعدی سنگ را بر می داره

بعد میری جلوی پله ها بعد کلید بلایی را فشار میدی و بعد ضبدر را می زنی سنگ را به سمت گاو برت می کند

اخر مرحله سوم اونجایی که نصف اسبه نصف انسان باید رو بلندی بمونین بعدش که اومد سمتتون بپرین هوا وقتی برگشت فلش بالارو همراه پریدن نگه دارین میپره رو کولش همین کارو باید چن بار انجام بدین تا جونش تموم شه 

خیلیاتون سوال کردید ، غول مرحله سوم رو چطوری باید ببرید .
اینطوریه ک اول میپرید روی سکو بعد ک دنبالتون داره میگرده بپرید پشتش ...
در نهایت ک جونش تموم شد سرش گیج زفت برید زیرش یدونه بزنید زیرش .

مرحله هم خیلی زیاد داره مرحله های تخیلی ک سوار اسب میشی میری رو هوا و پرواز میکنی و چند تا غول میاد غول آتیشی و سنگی و یخی و اینا
در کل ...
یادتون هم باشه که ی سری کوزه تو مرحله میگیرید ، اون کوزه ها رمز اون مرحلس ، اگ خواستید بازی رو شروع کنید دیگ از مرحله 1 شروع نکنید میرید اون بخش دوم ک کوزه ها رو میاره
شکل کوزه ها رو جوری درست میکنید که به مرحله سوم بخوره بعد وارد مرحله سوم میشید و از مرحله یک شروع نمیکنید .

تو اینترنت داره همشو دیگ .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی